...

 

God kväll!
Den här dagen har det inte hänt mycket. Om man inte räknar min jobbintervju borta i Kingston som om man räknar med att ta sig dit och hem, har tagit mig hela dagen. 11.45 lämnade jag lägenheten, 18.00 stod jag i hallen igen.
 
Själva intervjun var inte jättejobbig i sig. Det är ovant att uttrycka sig professionellt på engelska men inte värre än så. Det var det skriftliga provet som tog kål på mig. Att rätta till felskriva meningar och ord på engelska kändes lite som vatten över huvudet.
"Det är bara basic" sade tösen i telefon. Haha jo man tackar ja!
 
När jag lämnade byggnade där intervju och skrivtest hade ägt rum var jag irriterad, nedstämd och trött. Det blev raka vägen hem. Väl här hemma sprang jag på Sandy ( min värd) som precis skulle göra Citron och Ingefärs te. Hon gjorde en kopp till mig med och vi satte oss ned och pratade om dagen och jobb och boende. Vilken underbar kvinna hon är. Hon är sååå hjälpsam och har sååå stort hjärta. 
 
Nu är här nedsläckt och tyst. Jag har igång Spotify på mycket låg volym, läser lite bloggar och dricker vatten.
Efter en ganska jobbig dag känner jag mig rofylld. Allt kommer att ordna sig!
0560673070
 
Kärlek
London | |
#1 - - Ida:

Hur går det Sanna? Hoppas inte du stoppat upp varken väskor eller annat i rectum! haha garvade nyss i en kvart! Ha det bästa älskade vän! PUSS

Upp