...


Mitt hotell ligger väldigt centralt och har gångavstånd till det mesta. När jag imorse vaknade av att städerskan banka de på dörren bestämde jag mig för att ge mig ut och sätta mitt lokalsinne på prov.  Målet var att så småningom hitta Oxford street. Så det var bara att hoppa in i duschen vars vattentemperatur inte verkar ha någon annan inställning än skollad hud, och göra sig iordning. Helt utan karta eller nät på telefonen tassade jag ut i ett till synes regningt London. Det tog väl ungefär en kvart innan jag hamnade på Picadilly Circus och därifrån hittar man ju enkelt :)!
I skrivande stund sitter jag på ett Starbucks på Regent Street ( gratis wi-fi ) Har inte ätit sen i torsdags så kände att det var dags att fylla på bensin. Igår klarade magen inte av någon föda på grund av resandet och alla nerver vilket bidrog till att jag idag vaknade up och kände mig ytterst seg. Har riktigt ont i huvudet också. Kommer nog att sitta här ett tag och bara vara. Det är skönt att titta på folk, känna pulsen och bara ta det lugnt.  Blir nog lite shopping också men affärerna stänger nio så jag känner verkligen ingen brådska. 

Kärlek 

London | |
Upp