Från ännu ett Starbucks


Idag flyttade jag hem till en kvinna som jag hittat via Airbnb ( tack Ida och Andreas för det super-tipset).
Jag har inte så mycket att berätta om folket som bor där eftersom själva värden är iväg på affärsresa och det i hennes ställe var en sömnig, pyjamasklädd men trevlig britt som släppte in mig och visade mig runt i lägenheten. Lägenheten i sig är luftig och modern med utsikt rakt in i ett kontor!
Blir inget nakendansande för mig med andra ord. Eller...
Jag bor numera ca 10 meter från Oxford Street. Yää på den :)!
Har i all min förvirring glömt att äta så blev plötsligt superhungrig och knatade därför iväg mina 10 m rakt in genom dörren på Starbucks. Här sitter jag nu och söker jobb. Ska strax ge mig iväg.

De senaste dagarna har annars gått åt att fila till CV, kolla olika banker, försöka fixa nytt SIM-kort och träffa andra svenskar genom ölhäng, kaffe och promenader på stan :)!

Kärlek
En helt vanlig dag | |
Upp