Arriving


Anlände till London ungefär 13.45 brittisk tid!
Efter landningen ska man ju gå igenom allt knös med att uppvisning av pass och hämta väskor och köpa biljetter för att ta sig in till London. Det gick hyfsat smidigt. På tåget blev det genast lite jobbigare. Min ena väska var så stor att den inte fick plats någonstans kändes det som. Löste det med att bara ställa den i en hörna. Vid det laget var jag så svettig och irriterad så det hade varit en befrielse att stoppa upp den i rectum. Spelade ingen roll vad jag försökte göra av den. Antingen var det fullt eller så fick den helt enkelt inte plats. Själv satte jag mig med min andra väska en bit längre bort där jag sedan satt och blängde på det röda, oerhört tunga och enorma åbäket. Åkte med ett exspress tåg som gick direkt till Victoria Station vilket kändes oerhört skönt! Väl framme på Victoria Station bestämde jag mig för att ta en Taxi. Ingen tvekan på den. Jag är bekväm av mig och mina väskor är tunga. Eller iallafall det röda åbäket.
Nåväl taxi blev det och det var så oerhört nice att se staden igen. När vi åkte förbi Buckingham Palace kittlade det till ordentligt i maggen!
Shit, jag bor här nu, äntligen!

Kärlek

London | |
Upp