Sista dagarna


Mina sista dagar i Sverige spenderade jag så klart med vänner, familj och släkt!
I Onsdags hade Li bokat bord på Olssons Skafferi för gänget som brukar hänga där. Dvs Jag, Li och Simon som med tiden blivit fler eftersom både jag och Li blivit med karl under 2014.
Vi hade iallafall som vanligt en alldeles underbar kväll vid vårt favvobord i lilla rummet. Massor med skratt och skoj!
Kvällen efter det kom släkt över med ett kuvert som innehöll en massa små kuvert. Jag fick tydliga instruktioner på att jag ska öppna de små kuverten vid olika tillfällen. Så himla snällt för det första men så älskar jag också såna presenter där man inte avslöjar allt på en gång och där det finns lite tanke bakom. Blev sjukt glad :)!
Avslutade sista kvällen i Sverige med middag på VIA95 med min fina och sen sov man hos honom/oss.

Kärlek 

En helt vanlig dag | |
Upp